Riga?

Planen är lagd, först en insemination bara för att ha något att göra och därefter ytterligare en IVF. Om inte det funkar så byter nog stafettpinnen hand.

Det lutar mer och mer åt att IVF:en blir i Riga. Fast Riga vet inte om det än, de har nämligen inte behagat svara på mitt mail, har en förhoppning om att kunna berätta det för dem telefonledes imorgon bitti. I Riga finns det redan ett gäng små små nedfrysta spermier. Små nedfrysta spermier som bara väntar på att få användas. Jag ser fram emot att få bli den som använder dem och hoppas på att någon av de små kommer gilla något av mina ägg. Det är svindlande att tänka på att det faktiskt skulle kunna leda till ett barn. Spermierna är beresta, det är jag med, jag tror att vi passar bra ihop.

5 responses to “Riga?

  1. Sitter och ler när jag läser ”bara för att ha något att göra” och ”fast Riga vet inte om det än”. Du har en härlig inställning.

    Jag tror de beresta spermierna kommer att fungera alldeles utmärkt med dina ägg! Kram

  2. Jag tror åxå att de kommer att trivas fint ihop!!
    Kram och lycka till massor!

  3. Så klart ni passar ihop! Åh vad jag hoppas!

  4. i think everything will be ok too =)

Kommentera

